SCHENKEN MET BELASTINGVOORDEEL !

Omdat we als goed doel zijn aangemerkt als ANBI   https://anbi.nl/publicatieverplichting/stichting-kat-zonder-zorgen/

kunt je een groot deel van je gift aan Stichting Kat zonder Zorgen terug krijgen via de Belastingdienst. Dit kan door je gift vast te leggen als periode schenking, we leggen je uit wat de voordelen van periodiek schenken zijn . Er is geen notaris voor nodig, dus ook geen notariele kosten. De schenker en de stichting ondertekenen samen de overeenkomst.

Wat zijn de voordelen van periodiek schenken?

Je ontvangt tot 52% terug van de belastingdienst (afhankelijk van de belastingschijf waar je in zit).

Je kunt ervoor kiezen Stichting Kat zonder Zorgen met een extra bijdrage te steunen, zonder dat het je zelf meer kost.

Door je gift vast te leggen, ontvangt Stichting Kat zonder Zorgen structurele steun die we hard nodig hebben om ons werk te kunnen blijven doen.

Je bepaalt zelf de hoogte van je schenking.

Je kunt de overeenkomst eenvoudig vastleggen door het online formulier in te vullen of door het formulier (hieronder) te downloaden en ingevuld naar ons op te sturen.

Schenk- en erfbelasting

Als een goed doel aangemerkt is als ANBI dan weet u zeker dat er geen schenk- of erfbelasting betaalt hoeft te worden over uw schenking of erfrechtelijke verkrijging. Voor ANBI’s is er namelijk een algehele vrijstelling opgenomen. Uiteraard moet de verkrijging wel het algemeen belang dienen. Op deze wijze komt u schenking of erfrechtelijke verkrijging volledig ten goede aan de doelstellingen van de ANBI.

Hoe mooi zou dit zijn ... om voor onze relatief kleine doelgroep hét grote verschil te maken..

zieke en verwaarloosde / mishandelde dieren opvangen en hen nog een laatste mooie tijd bieden. Ze hebben het zo ontzettend verdiend na jarenlang ontberingen , we maken het dagelijks mee en verzorgen hen met zoveel liefde en zorg. Alleen ,we kunnen het niet volhouden zonder hulp, daarom komt uw gift zo op de juiste plek..

Mocht u een gift overwegen dan bent u van harte welkom om onze dieren en natuurlijk het personeel ;) te ontmoeten zodat u met eigen ogen kunt zien wat we voor de dieren betekenen.

U kunt ons bellen 0637308008 of u kunt een email sturen co2012@live.nl.

Bij voorbaat namens de zorgkatjes hartelijk dank.